torsdag 3 juli 2008

Torka i bloggen


Ja, det är lika torrt i min blogg som i mina pelargonkrukor ute på altanen....


Tänkte bara kasta in ett inlägg om att vi åker till Göteborg i natt och beräknar vara framme vid 10-snåret imorgon bitti.


Vi har biljetter till Springsteen på lördag - BRA biljetter på läktaren så man slipper trängas och bli klämd ihjäl. Jag som är så liten....


Annars är det bra i huset, semestern nalkas om exakt 7 dagar, och har bara TVÅ arbetspass kvar innan det är dagen D....längtar som en get....


Ha det gott alla, så hörs vi kanske framöver


kram kram

1 kommentar:

  1. Roligt att höra av dig vännen... jag har minsann undrat var du har tagit vägen... har inte hört av dig per brev i veckan heller :)

    Hälsa Göteborg från mig och hoppas att ni får det "görkul" där nere på västkusten. Själv håller vi oss till den andra sidan av landets kust.

    Största kramen från mig !

    Kram Kram

    SvaraRadera