tisdag 4 november 2008

Fullt upp


Ja, här är det fullt upp som vanligt, timmarna räcker inte till längre.
Vi jobbar arslet av oss snart och helgen har varit full med jobb både för mig och mannen. Tur vi har stora barn som klarar sig själva...
Sonen M har varit ute på galej i dagarna två och torde behöva en veckas extra sömn skulle jag tro.
Han är nu singel - igen, och tyvärr verkar det vara helt över nu med sötaste A... Kommer sakna henne... Love You A om du ser det här...
Däremot har sonen S stadgat sig men liten söt brud som jag ännu inte träffat. Lika bra det så hon törs komma hit igen :)
Det är mycket jobb, kurser, möten ,brandjourer omvart här hela veckorna, men idag är jag helt ledig !
Ska försöka hinna med ett spinning pass på förmiddagen här, det är "spinningvecka" den första veckan varje månad med fyra pass !
Få se om jag pallar...men på torsdag hinner jag inte med för då jobbar jag + att jag ska på Palliativ föreläsning nere på Kommunhuset. Det är mycket nu....
Men det vi har att se fram emot är ett födelsedagskalas hos min goa "lillasyster" E som ska ordna partaj och veckan efter åker vi med dom till Stockholm.
Det ska bli sååå skönt att komma iväg.
Ser fram emot Stockholm i Adventstid för det har jag aldrig gjort tidigare

1 kommentar:

  1. Det låter som om ni har full rulle där nere.

    Det är trist när barnen bryter upp med någon som man gillar men det är som min kusin sa till sin mamma: det är ´mej det handlar om och inte dej...

    Ha en bra om än hektisk vecka

    SvaraRadera