onsdag 11 mars 2009

Sista lediga dagen :(

Kan ju säga direkt att det här fönstret till hör Ellos katalog om ni undrar ;)
...på den här långledigheten och hujja vad fort det gått

Har väl varit rätt lat tycker jag själv, och skäms inte för det, men idag har jag putsat fönster och bytt gardiner i köket. Blev så ljust och fint, så nu får våren komma när den vill !

Vita skira gardiner med lite tryckt mönster, matchar det andra vita i köket och jag blev nöjd.
Det går väl bra att ha dom i köket fast det ser ut som att de sitter i ett vardagsrum.
Ja, jag tänker inte plocka ner dom iallafall.

Nu fattas bara nya tapeter i "matsalen" men jag vet inte när vi ska ha ork och tid att sätta dit dom, förhoppninsvis innan min "stora" dag i september. Det är målet !
Vädret är vitt vitt vitt på backen och grått grått grått på himlen, kanske man ser en liten glimt av ljus om man anstränger sig lite, men inte är det sol inte

4 kommentarer:

  1. Skitsnyggt! Trodde det var en bild från en inredningstidning först:)

    Kram, Sonja

    SvaraRadera
  2. He he Sonja...tack för komplimangen men detta är från Ellos katalogen, ska lägga in bilder från köket sen.
    kram monika

    SvaraRadera
  3. Skitsnygga gardiner,
    jag har oxå dem fast i vardagsrummet(men jag tyckte först att de såg ut som sovrumsgardiner).

    Ska hålla utkik efter dina bilder, då kanske jag vågar smyga in mina med i köket.

    SvaraRadera
  4. *ASG* Haha... sorry, läste tydligen inte det första gången:) Snyggt var det iaf;)

    Kram Sonja

    SvaraRadera