måndag 15 juni 2009

COUNTDOWN !


Endast EN fjuttig arbetsdag kvar, känns som om jag inte har tid att gå på semester då jag vet hur mycket som är ogjort, men vad göra ?

Jag får lämna över till min kära kollega och vän och hoppas hon behåller fattningen och håret innan jag är tillbaka.

Kommer att vara ledig FEM underbara veckor sånär som på en dag bara !

Känns helt ofattbart att det redan är semester...känns alldeles för kallt och blött framför allt för att kunna njuta av semester...men bara jag kommer hem imorgon kväll så kommer det kännas gött !


Bara några dagar kvar till midsommar, känns inte heller troligt...skulle visst bli skitväder så det var väl det samma

Vi blir bara hemma, gubben har brandjour till lördag morgon sen är det semester kl. 10,00 för honom.

Vi ska fira våran midsommar på lördag med goda vänner istället :)

Kidsen vet jag inte än vad de ska göra för något till helgen, inget bestämt och är det sånt här skitväder är det ju inte mycket till att sitta ute och fira nå mycket. Kan bli lugnt :)


4 kommentarer:

  1. Nu blir jag lite orolig. Kommer jag att slita mitt hår och bli ett nervvrak innan JAG får gå på semester. Skoja bara. Jag tror inte jag får det värre än du haft. Tycker synd om dig och önskar att jag kunnat hjälpa dig. Glöm allt nu och njuuuut. Må så gott. Vi hörs (för du har väl skaffat mobilt bredband? ) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, du är för rar. Har EN dag på mig att ordna det bästa innan jag går på ledigt. Hoppas det funkar också
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Hallå där! Gläds med dej att det blir lite semester för dej nu!
    Fast jag håller med att det är alldeles för kallt nu...
    Men det skulle kanske vända efter midsommar, läste jag på en norsk (!) sida som är jättebra!

    Här blir det inget kalasande till Midsommar som det ser ut nu.
    Och lika glad är jag för det!
    Är för trött för sånt just nu känns det som...
    Och förresten kanske Gubben ska börja slå gräset till fredag, för sen skulle det visst bli lite stabilare....eventuellt...typ...

    Haha! Bönder som vi är tjatar vi alltid om vädret! F´låt!

    Ha det gott denna tisdag! Kram, Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej min vän !

    Roligt att få vara en av dom utvalda läsarna här på din sida. Jag är ju här då och då, men jag är ju inte så flitig med att skriva kommentarer - jag vet... Kanske jag borde bättra mig. Men det blev så när jag själv slutade med bloggandet.

    Ha en trevlig midsommar och sedan kan jag ser fram emot brev från dig som jag kan läsa i Skärgården.

    Ha det bäst vännen !

    Kram Kram

    SvaraRadera