fredag 23 april 2010

Dagens horoskop 23 april

Det känns spännande med en resa eller en kurs. Var dock noga med alla fakta. Ett misstag är möjligt.

Oj det här låter intressant...det är länge till våran resa, 1 månad, lär väl gå fort dit skulle jag tro.
Någon kurs har jag inte inplanerat lär nog inte göra det heller...Har ingen lust och inspiration att gå på någon kurs heller så...

Här är det snorigt i de ungas näsor, hosta och feber. Varför det ? Vi har inte beställt någon förkylning...
Själv jobbar jag hela helgen, min helg startade igår och avslutas på söndag kl. 14...sen är jag ledig EN enda futtig dag innan jag går på fyra till på raken. Jävla skitschema man fått...ha ha, har ju själv suttit med och skapat detta så vad har jag att klaga på ? Alla har fått skitscheman så det så.

Idag väntas kära vännen A på kaffe på altanen efter lunch, guldklimpen min <3
It makes my day bright and happy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar