tisdag 15 juni 2010

Long time no seen !


Dagens horoskop lyder : Du är synnerligen energisk nu! Ta dig en titt i spegeln. Kan du göra nåt för att förbättra ditt utseende


Törs inte titta mig i spegeln..ser ut som ett vrak ! Men snart är det semester och då ska jag vila mig snygg. Ha ha, lär få sova ihjäl mig då :)

Studenten är avklarad, full rulle hela veckan innan men nu är det överstökat och idag väntar arbetsförmedlingen för sonen M. Tänk vad åren går !!!

S slutade 9:an samma dag och det hann vi med innan vi åkte ner till stan och kikade på alla glada lyckliga studenter med ögonen som svämmade över av tårar av lycka och sorg över att lämna kompisarna.

Har vilat hela helgen, inte gjort något vettigt tror jag...behövde det verkligen.


Nu jobbar jag bara tre pass till innan jag går på semester, räknade ut att jag inte kommer att jobba helg på SJU veckor ! Det gjorde inte ont att komma till insikt om detta kan jag säga :)

Inga planer, tar dagen som den kommer, lika bra det!

3 kommentarer:

  1. Stiliga grabbar!!
    Vad skönt att du snart har semester. Vi kanske ses senare i sommar när du kommer tillbaka, då jag är och gästspelar på natten :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det ska bli riktigt skönt med semester.Du ska ha en bra semester om vi inte ses innan. Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar, ljuvlig, lat, skön, (jag allt du vill)semester!! =)

    SvaraRadera