onsdag 17 november 2010

Ohhh redan onsdag

Tjo å tjim med lasse lim vad dagarna går fort.
Jag tycker det nyss var lördag...vad hände tro?
Maskeradfesten var kanon, sååå god mat och dryck, trevligt folk, härliga kreationer så man fick skratta sig blå nästan.
superdupertrevligt, detta gör vi gärna om.
Det finns nog bilder ute på facebook om ni är intresserade. Lägger inte in några här

Lång arbetsvecka, är ledig endast torsdag på hela veckan...då ska jag få umgås lite med go´vännen A, känns som om det är längesedan nu...Det är hälsa för själen :)
Annars händer inte mycket här.
Sonen M har börjat läsa körkortsteori, sonen S har praktik på mitt jobb - heltid !
Det är mer än jag orkar med :) Han ser dock fram emot den häftiga lönen som kommer i januari så det kommer nog gå bra
Han går i mina fotspår och ser lovande ut :O) ha ha !

4 kommentarer:

  1. Vad roligt det låter med en Maskeradfest.

    Brevet har kommit fram - stort tack !

    SvaraRadera
  2. Jag har sett lite bilder på maskeradfesten. Ser ut som om ni hade det riktigt roligt!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Kan förstå att ni hade trevligt på festen :))
    Kramar

    SvaraRadera