måndag 31 januari 2011

Ledig måndag

Gör jag något nyttigt idag - svar NEJ !
Jag sitter och nöter byxarslet, dricker kaffe, tjattrar på via FB, dricker mer kaffe och skriver lite brev.
Jo, jag har tömt diskmaskinen och tvätten också, och lagat lite mat.
Det räcker tycker jag, måste återhämta mig från en 4-dagars arbetshelg ju.

Förkylningen har knackat på dörren, jag var inte snabb nog att stänga den ute tyvärr, så nu har den fastnat i snoken på mig.
Ska skjutsa sonen till tåget - som är en buss...dessa tåg är ju inställda titt som tätt.
Andra sonen dyker väl upp från skolan om nån timme och då står middagen på bordet som vanligt. Gud vilket inrutat liv man lever !

Inväntar Bravida som ska komma och byta våra rör i badrummet/källartaket och de lär väl dyka upp tisdag eller onsdag. Ska se till att vara långt borta då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar