tisdag 12 april 2011

Mulen dag :(


Idag är det totalt tätt ute. Bara någon ynka + grad och dimma som i London.
Idag ska jag jobba kväll och tänkte premiärcykla :)
Vi får väl se vad mina träningsvärkta ben säger om det..just nu vill dom åka bil !
Men mannen måste ha bilen då han har brandjour...känns på ett vis skönt att det är bara en sista ynka jourvecka kvar sedan, v. 20 - innan han slutar där för gott.
Vilken himla massa fritid han ska få ! Städa, diska, tvätta, laga mat, handla....
eh....FISKA FISKA FISKA !!!!! kommer det att bli.
Jag klagar inte, jag ska bli ekonomiansvarig i vår lilla fiskeverksamhet. ha ha

4 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar Tisdag Kram Tina

    SvaraRadera
  2. sluta????
    du lär ha ont i röva imorrn :)

    SvaraRadera
  3. Jisses, som det regnat idag, hoppas det hinner ge sig innan du ska bege dig ut på cykelturen till jobbet!

    Jag köpte Nespressomaskinen på Onoff, finns i flera olika färger att välja mellan, hoppas en får flytta hem till dig snart också :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Huja för att cykla!
    Men nu kommer man väl inte undan när man har skaffat en springer, för att motionera med vovsen!!!!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera