fredag 20 maj 2011

Dagar som flyger

...och kärringar som springer...
Igår sprang jag Blodomloppet i Umeå med typ 13000 andra piplar....
Tung i kroppen och sega ben det var jag det, men jag sprang HELA sträckan och det är jag nöjd med även om tiden var dryga 35 minuter...
Har inte sprungit mer än EN gång sen i somras så vad kan man begära - nope, just det.

Nu sitter unga tu på bussen hem från Stockholm, blev ingen intagning till Danshögskolan för gullefjun men jag tror hon var glad och nöjd ändå. fina jänta <3

Imorgon fyller unge herrn 17 år, och gudarna ska veta vad han spinner för planer för kvällen....only God knows...och snart blir jag nog varse om det också.

Jobbhelg väntar, lär väl överleva den med, likväl som jag överlevde ingreppet som INTE blev av..näpp, väntar på remiss till OP för en smärre sövning....tjopp så vart det med det, bara att vända i dörren 300,- fattigare :/
Önskar er en fin helg alla mina vänner.

2 kommentarer:

  1. Jasså är det S tur att fylla 17. Det är inte klokt Monika vad våra barn håller på att bli stora...

    Fick du inte valuta för pengarna?
    300 kr för ingenting...
    Det kanske var lika skönt eller??
    Lycka till när det väl blir av.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad är det du ska göra??
    Jag träffas gärna under någon parasoll i sommar. :) Det vore skita nice.

    SvaraRadera