måndag 27 juni 2011

LOPPISBESÖK


Idag har jag, syss och mammsen varit till lilla byn Gottne på Loppis - me like !
Blev ett finfint fynd i form av kaffekanna, gräddsnipa och sockerskål till min samling. Eminenta priset 90,- för alla tre delar i fint blommönster, sådär lagom fint gammalt shabby chic liksom. Fast min är snyggare än den på bilden !
Sen blev det lite vinglas, tavlor och duk till stugan. För en billig peng kan man piffa upp storstilat !
Var och hämtade upp sonen i stan sen blev det till att handla skor åt pajka, behövdes !
Nu väntar vi på mindre blåsväder så alla kan fara ut och fiska som tänkt, själv tänker jag ligga på soffan och läka ihop :/

3 kommentarer:

  1. det fanns mycke man vill ha där ute!

    SvaraRadera
  2. Fint! Hoppas vinden lagt sig!

    SvaraRadera
  3. Loppis är bäst, ingen protest:)
    Jag har tänkt åka upp och kika på Vallen, alltid kul att se vad som finns!
    Krya på dig!
    Kram♥

    SvaraRadera