torsdag 3 november 2011

ÖVERLEVDE !

Dagens tandläkarbesök resulterade i 1998,- mindre i plånkan, en fett bedövad käft och två nya fina fyllningar. Som om någon skulle se det då ??? Tänk att det som ska vara så dyrt inte ens märks utåt, typ om man lagar bilen för 4000,- VEM ser det ? Man kostar på och kostar på men det är inget som märks. Det är surt tycker jag. Men jag har fina tänder nu som jag ska gå och smila med hela dagen, men först ska jag smila mig iväg till goaste vännen bara käften blir som den var innan - OSKEV !!!

4 kommentarer:

  1. Nä, tandläkaren är bara pest o pina! Tvi!

    SvaraRadera
  2. Fy för tandläkaren...
    Men tur att dom finns = ))
    Ha det gott.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Usch, vilket slöseri med pengar! Men visst, ett nödvändigt ont! Smila på du, med dina nya gaddar! Hoppas att käften är mindre skev nu! ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Ja fy bubblan vad jobbigt det är då man tänker på hur mycket man lagt ut för tandläkarkostnader och bilrenoveringar...jäsiken vilka utlandsresor!!!! men får värsta blyångesten då man tänker på det. så surt...
    / kram Anna i skellefteå

    SvaraRadera