måndag 9 januari 2012

UTMANING

Denna har jag fått av Marie, så bäst att anta denna utmaning !

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
2002...säkert samma som jag gör idag !

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Inget speciellt tror jag, trodde det skulle stå något i min almanacka sen ifjol men det är helt blankt !

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Cheezdoodles, dillchips, casehwnötter, popcorn och allt annat som är fett och gott och slutar på -chips


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

Oj det är nog flera svenska gamla dängor man sjungit allsång till under åren + The edge of glory som jag bara älskar

5) FEM SAKER DU SKULLE VILJA GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Renovera hela källaren, byta bil, ge barnen det dom vill ha, resa vart jag vill, säkra framtiden


6) FEM DÅLIGA VANOR?
Snarkar, äter för mycket godis, datanörd, äter för dåligt överhuvudtaget, bekväm

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Shoppa, datanörda, skriva brev, umgås med bästa vänner, resa och flyga och flänga


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA?
string, stilettklackat, nätstrumpor, läderbyxor, onepiece


9) FEM FAVORITSAKER?
Min laptop, mobil, allt brevpyssel jag samlat på mig, alla pennor, bilen


10) TIO PERSONER SOM JAG VILL SE GÖRA UTMANINGEN:

CAMILLA
VANILLA
JENNSAN
CARINA S
MONSTERMALLA
ANKI PÅ SMÖGEN
ANNA NORRÖVER
MARIE
LOTTA
MISS JUNI

2 kommentarer:

  1. Intressant läsning! =) VA? Ingen onepiece...?! ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. tack för den infon :)
    haha fränt att du sett mig stå och arbeta i köket - då har jag ett vittne iaf om det skulle behövas :D

    SvaraRadera