måndag 7 maj 2012

STILL ALIVE

Ja som ni ser så är det jag i egen hög person som skriver - så jag lever än bara så ni vet !
Tro´t eller ej, man kan ju tro att jag gått i ide eller något sånt...
Dagarna går i ett rasande tempo och jag jobbar som vanligt dubbelt lite nu och då...lite roar barnen liksom.
Idag är jag SUPERDUPERMEGALEDIG och sov till kl 9 i morsen.
Jag och tjockkatten snarkade ikapp !
Ska plantera lite blommor i dag tänkte jag och piffa upp tillvaron lite, den känns lite grå och dyster så det kan ju bli bra med lite fina rosa blommor ute på altanen till att börja med.
Dom små bebisarna jag satte förra veckan är fortfarande med !
Kallt som fan har det varit i natt så jag hoppas dom inte frösse ihjäl, men det tror jag inte.
Ska gå ut och prata lite med dom om en stund och checka läget.

1 kommentar:

  1. Kan du inte komma och ta ett snack med mina med, de skulle verkligen behöva det för min gälla stämma lockar dem inte till några vidare stordåd ;)

    SvaraRadera