tisdag 5 juni 2012

TISDAG I DIMMAN

Tittade ut imorse, en hel ö och en hel fabrik var borta !!!
VEM hade flyttat dom under natten ???
Men det var bara dimman som hade rullat in här, och nu en timme senare har någon ställt tillbaka objekten igen - skönt - ordningen återställd !
Tisdag idag, en vecka sen sist jag skrev - my godd vilken dålig bloggare jag är !
Ha ha, tydligen har jag fullt upp då jag inte hinner med det jag vill, borde så mycket, men hinner så lite :/
Vad gör jag för fel ???
Har kortvecka nu, jobbar tis, ons och tors korta dagar sen ledig tre över helgen.
Och JA, jag SKA vara ledig !!!!
Från båda mina jobb även om jag blivit erbjuden att jobba tre extra pass men det går bara inte !
Har dom som behöver mig här hemma också, och inget blir gjort här hemma.
Ska plantera blommor, fixa ett rum i källaren - hur länge har jag inte varit på gång med det ???
Stänger telefonen, finns inte, ring mig inte !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar