fredag 31 augusti 2012

MED BULLER Å BÅNG

Med buller å bång, med vin å sång, är det så man ska starta upp helgen ?
Nope, inte i mitt fall, tar min silvriga turbo...eh...gammhärk....till stan för att inhandla lite helgmat och sånt.
Kanske lite skruv och en och annan kabel också får följa med från Jula, prisa Gud att dom öppnat det här i våran lilla hood, ja fast 3 mil bort då...nära för oss :)
Blir väl å kryssa mellan vattenpölarna, men det är man ju van med, kanske dags att köpa gummistövlar....har jag nog inte ägt sen Hedenhös tid.
Kanske finns nå söta blommiga på barnavdelningen, that´s life med små fötter.

Kanske såna här passar mina små tassar ?

Eller varför inte dom här söta ?


1 kommentar:

  1. Jag köpte ett par svarta gummistövlar med blommor och fjärilar på i våras. Jag har använt dom flera gånger. Jag som aldrig brukar ha gummistövlar :)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera