fredag 21 september 2012

RUGGUGGLAN HAR VAKNAT

Cheeezes vad segt det gick att komma upp i morse.
Öga går i kors och kroppen kändes som bly, men NU är det intagit frulle, tvätten är igång, disken plockad och matsedel för nästa vecka på RIO är utskriven.
Tjohej och klockan är bara 7,55 så det är nog inget synd om mig alls :)
Jobb väntar hela dagen/kvällen och kl 20 kommer jag sjunka ner i relaxfåtöljen, moffa godis och bara längta att få kliva upp kl. 6 på lördag morgon !!!
What a nice life jag har <3 Dagens fejs :



2 kommentarer:

  1. Jag undrar om jag verkligen är din mamma? Skulle aldrig orka eller idas jobba som du gör. HEJA!

    SvaraRadera
  2. Även jag var såååå trött i morse, somnade på bussen på väg in till jobbet, det brukar ju vara tvärtom, jag somnar på vägen hem...
    Kram

    SvaraRadera