måndag 25 februari 2013

MÅNDAG IN MY MIND

Jobbhelgen gick i ett huj, och helt plötsligt var det vår nästan ute.
Tänk att man är så totalt insnöad under en fyradagars helg att man missar hur årstiderna skiftar...
+5 igår och sol, shittans så härligt !
Blev en långprommis i lösmodd och snöslask efter jobbet, härligt
Sen blev det en kycklingrulle modell megabauta som räckte till både mig och minikirurgen, inte illa pinkat - TACK RIO för den :)
Lång arbetsvecka det här, påbörjar den redan i dag med ett lunchpass på RIO sen drar jag på med fyra dagpass inkl. en kurs imorgon och ett möte på torsdag eftermiddag.
Hej hej fritid och energi - var är ni ???
Ser fram emot helgen, då ska jag BARA VARA OCH BLI UPPASSAD !!!!
Åh fan vad jag ljuger bra....

Happy monday till er med !

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det verkar som om du har överflöd av energi.
    Du håller i alla fall ett rasande tempo.
    Glad måndag!

    SvaraRadera
  2. Har gjort bort min arbetshelg jag med. Bara ledig idag, sedan nattpass.
    Men det är tur att vi bara är 25, hur skulle det annars gått *Blink* :)
    Ha en fin fin dag!
    kramen♥

    SvaraRadera
  3. Vissa veckor är inte ett dugg skoj... Nyligen hade jag en då jag var på jobb åtta av åtta. Då är man mindre lycklig.
    Hoppas du hittar energi till veckan!

    SvaraRadera