söndag 28 april 2013

Å HÄPPY DÄJ...Å HÄPPY DÄÄÄÄÄJ

Idag har jag haft "the flow"
Skrapade en totalt bortglömd bingolott och jippi 100 stod det överst, sen scrolla jag ner lite eftersom det såg så konstigt ut och vips stod det att jag vunnit 15,000,- på Hemelktronik från cdon !
Jag typ dog vid köksbordet av lycka !
Wåååååttt liksom, har jag vunnit såååå mycket ?
Drog direkt ner på La Kioska för att bekräfta och skicka iväg mitt rekade brev.
I samma veva drog La Kioskatanten ut andelar på V64, så jag tänkte att whåt tha fack, jag köper en - ångrar att jag inte köpte två...
Det gav nästan 1700,-/ andel.
Whoopadooo kvällen firade vi med en bilpåse var :)
Tänker somna med ett smajl på läpparna och ajfånar, lapptåppar, ajpäddar och fan å hans moster i hjärnan...
Vad ska man välja tro ????

3 kommentarer:

  1. Men så roligt!! Grattis! Nu när du har flyt så måste du köpa en trisslott.
    Ha de bäst

    SvaraRadera
  2. Hur är det idag med hispmaja tro. Landa mjukt!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsterna, plötsligt händer det;)
    Kram♥

    SvaraRadera