lördag 25 maj 2013

STILL ALAJV !

Tror ni jag koolat av eller ?
Har så in i häcken mycket att göra så hjärnan kokar över snart.
Kanske stressar jag upp mig i onödan ?
Idag är det Husumdagen, många stånd ( ! ) ute på byn, ska ta mig till vårrulleståndet jag :)
Där huserar mina fina kollegor med sin goda rulle !
Studenttaxin var igång i natt, underbart ljuvligt fint med fullmåne stor som hela jorden !
Tror mammut sovit dåligt eller ???
Mannen är ute och fiskar, jag ska ut å sola medans tider är - kanske man hittar nån bikini från Hedenhös tid man kan svira om till...tur ingen ser upp hit till min solstol...
Ikväll blir det lite meeting med fina vänner på en liten lokal pub här på byn - najs shit....
Åver änd aut, finns inte tid här ...
Förresten har jag fått mina fina pryttlar från Cdon, lävlar vilken julafton det blev - synd mitt SIM-kort inte stöder min nya fina samsung men nytt är skickat.
Å synd att jag glömde checka ut från Paradisgaraget igår när jag stressade runt stan. Skitkorv...

1 kommentar:

  1. Älskade dotter, du måste coola ner dig.
    Minns hur morsan hade det för några år sedan.

    SvaraRadera