söndag 22 september 2013

SEMESTER IDAG JUUU

Har semester idag, varför jag tog det vet jag inte riktigt, kände mig bara apless och trött...
Tänkte köra igång att städa källaren, joooo vad roligt på en semesterdag, men hur ska man annars hinna något ?

Idag gick reveljen 03,40 här när Fisherman åkte ut på jobb. På en söndagmorgon. Morr vad tidigt....
Syns inte till än så vete katten hur långt pass detta blir.
Det är tänkt att de ska bogsera hem en kapsejsad båt som ligger ute här vid kusten, hoppas han kommer hem innan det mörknar bara.
Fast med tanke på att klockan är 07,45 är det nog ingen risk.
Klev upp å skjutsa MiniKirurgen på jobbet 6,45 så här sover man inte ihjäl sig precis.

Solen gassar, blir en härlig dag - blir långprommis idag - om jag inte dött av dammlunga där nere i källarhålan...
fatta vad mycket spindlar det kan bo där nere...i gömmorna...gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah



4 kommentarer:

  1. Sitter här 8.45 och tänker; jaha nu ligger hon
    som var på middag igår och snarkar. Men shit, vad jag bedrog mig. Ha en dammig dag, så ses vi sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Middag inställd, så här är det full rulle redan !

      Radera
  2. Det kan vara skönt att ha semester för att göra bara vanliga saker och inget speciellt.
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  3. Nu när du har städat klart kan du ju alltid komma HIT och städa ;)
    Kram!

    SvaraRadera