söndag 27 oktober 2013

NITLOTT

Drog nitlotten, vann inget vin i fredags.
Kanske nästa gång blir det storslam.
Trevlig tillställning både innan och efter lotteriet.
Dagen efter pigg å alert, believe it or not !
Var på en middagsdejt med en kompis jag träffat EN gång sen 1985 då hon flyttade härifrån.
Så trevligt att träffa henne igen, och oj så mycket vi hade att prata om !
Blir kul att fortsätta hålla kontakten framöver, vem vet, kanske jag sitter på en buss norrut för en helgs samkväm framöver.
Idag är det vintertid, det känns, jag fryser ända in i benmärgen.
Raggsockar på, vantar kanske en överdrift men fingrarna är lätt svagt blå...inomhus...pelletspanna på ikväll.
Veckan som kommer är fullspäckad med jobb och det bästa av allt - en tågresa och träffa min SoulMate i Umeå.
Det ser jag fram emot !!!! El Mucho <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar