onsdag 29 januari 2014

AAAAAJ ÄM ÄLAJV !!!!


Så sjunger Celine Dion...
jag lever, jag sitter inte ihjäl mig precis....får varken ligg eller sittsår....snarare skavsår av alla mil...
Har tagit semester två dagar, tänkte hjälpa till att städa ut en lägga, men underbara underbara MAMMUT har varit och hjälpt till så allt är KLAAAAAAAAAAAAAAAAAART redan !
Vi var och lämnade nycklarna idag och nu är det en historia blott.
Så nu har jag sååå mycket lediga timmar att ta hand om i dagarna två + min ledig helg.
Herregud vad jag ska göra ingenting på så lång tid som möjligt !!!!
Varsågod till min fina mammaoch pappa för all hjälp , här får ni en tårta så länge !



3 kommentarer:

  1. Vad gulligt av dem. Men jag VET ju att de är gullliga människor. :) Skönt att vara ledig. Det skulle jag oxå behöva nu känner jag.
    Ha de så bra!

    SvaraRadera
  2. Tack för tårtan och dom fina orden. Du vet hur jag är, nu kommer en liten tår.
    Älskar er alla!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också om tårta!!

    SvaraRadera