onsdag 25 juni 2014

ALLSÅNG Å LITE ANNAT

Premiär på Allsång på Skansen, kanon med Petra Marklund.
Hon får 9 av 10 g-klavar av mig.
Tränat en hel del så här långt på semestern, sett en massa VM-fotboll - tur det är vädret varit apkallt varje kväll.
Undrar just när värmen kommer...kanske på fredag...eller lördag....eller inte alls :/
Mycket terränglöpning så benen känns som nudlar i sista uppförslöpan.
Man nästan kräks...men ack så skönt det känns efteråt när man gjort det och överlevt ännu ett pass.
Har ju Fisherman med mig på mina rundor och han har ben som en älg - mina är som en Tax´s ben....
Men jag försöker hålla ett bra tempo så gott det går....
Är glad att jag ens kommer mig ut och tränar, men det gör gött !
Mycket fiskar har det blivit i frysboxen, ska göra en rökning innan Hon från Södern kommer och invaderar :)
Det blir kuuuuuuuuuuul !!!!!

Lite bilder från veckan som gått :
Mer spännande än så här är inte mitt liv just nu :)



2 kommentarer:

  1. Gummsan! Dina ben är minst som en spindel, snabba som attan! Och hade du haft taxben, ja då hade du varit SNABB också vill jag lova! Min lillla, springer ju lätt om mig, med sina 4 små ben! ;) <3
    Jag har lagt ber detta med att springa fort... Springer hellre i skön takt, så jag orkar komma någonstans... Den där j-la mördarbacken ni springer i, vet jag inte ja. hade den varit mer välskött hade den kunnat vara toppen att springa i! "orolig" Hmmm. <3

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ni gör det bra, både fiskarmannen o du. Sen inte att glömma söderbönan. Hoppas vi är hemma , så vi får träffa henne när hon kommer.
    Ha en varm o solig dag! Hihi

    SvaraRadera