lördag 4 juli 2009

Pissväder


Idag är det första dagen på gud vet när som det är riktigt pissigt ute...blåsigt, grått och duggregn.

En riktig innekurardag med min dator och att pyssla på lite.

Ikväll ska vi åka upp till vännerna på Havsbadet och parta, måttligt kul när det är det här vädret, men tur vi får vara inomhus.

Med dom kan man ju ha kul i vilket väder som helst så jag oroar mig inte ett dugg.

Gårdagen var jag chaufför till ungdomarna som var på lite partaj, sonen M´s svärfar rockade loss uppe på Havsbadet och det var kul att träffa både han och söta frun för första gången.

Ser fram emot framtida möten med dessa tu, för de var riktigt trevliga och roliga!

Nu ska jag pyssla lite här hemma, se om inneboende folk vill vakna eller om det blir en trynardag i sängarna.

Själv är jag i full gång...körde ju igår :)

3 kommentarer:

  1. Här är det varmt och sol men himlen är svart i horisonten och det mullrar så något är på g. .(

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  2. En liten undran vännen. 02.51 har du stigit upp då eller har du inte lagt dig än eller behöver du ställa klockan på bloggen? :)
    Hoppas ni fick en trevlig kväll på norrlands riviera.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. He he Så du har också "inneboende"!
    Ibland känns det ju som man driver ett hotell..
    Med alltför dålig service ibland, kan det verka.
    *Smile*
    Kramiz Maud

    SvaraRadera