tisdag 20 september 2016

MÅNADSUTMANING DAG 17-19

Helgens jobb kom emellan mina utmaningar....Fanns varken tid eller ork att ens öppna mailboxen !
Dag 17 har vi organisera upp badrumsskåpet och det gjorde jag förra veckan i min röjarvåg.
Sen kan man ju undra varför det står en burk radar där inne ???


Dag 18 Medicinskåpet.
Jag har inget medicinskåp i mitt hus och kan därför inte organiser upp det.
Jag har allt i en kaoslåda i köket som jag inte vet om jag törs visa här ens.....horribel låda som skulle behövas rensas omedelbart. Kanske jag skulle ta och göra det idag då ? Man hittar precis allting aldrig där i !! Gräva gräva gräva....

Håll i er ni får se den ändå !!!!

FÖRE


EFTER



Dag 19

Rensa ur tre plagg ur din garderborob har jag gjort - blev en sopsäck !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar