fredag 24 augusti 2007

Oh lediga dag du sköna !


Oh lediga dag ! Vad kan vara mer underbart än en ledig dag från jobbet...fanken vad less jag är nu.


Och ändå är det helt f---ing år kvar till nästa semester...gud hur må detta bli?




Nu har jag bestämt mig för att köra ett Feng Shui race igen, har grott igen på de1½ år som gått sen sist !


Fatta hur mycket rat man kan samla på sig.Blir helt matt bara jag tittar in i skrubben...vem är det som bär hit allt ????


Måtte blixten slå ner i dig :)


Har två böcker jag ska läsa mig igenom, nyligen inköpta...så de är rykande färska - för mig i allafall.


Några bra tips på hur man får inspiration att ta tag i det hela ????




Infogar en blid på mina små sjömän Torkel och Torsten som förgyller min altan. Tycker de är så söta :)



Sen hittade jag en rolig sida som jag snott av Lallis, http://www.utbildning-co.se/sv/peppa/peppa.asp


Kan väl vara skönt att ha någon som är SÅÅÅ förtjust i en...ha ha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar