tisdag 4 september 2007

Liten semestertripp

....och jag är seg !!!!

Helgen har vi tillbringat i Stockholm och det var trevlig som bara den!
Avverkade Gröna Lund på lördag kväll med ett härligt väder och lagom mycket folk. Tänk att man blir som en tioåring så fort jag kommer innanför dörrarna där!Tänk att man kan bli så bara på några sekunder !!!!Jag älskar Gröna Lund !!!!


Sen har vi varit på Cosmonova och sett film, häftigt som vanligt !
Träffade L´s kusin där !!! Hur liten är inte världen???
Travade runt på Naturhisoriska också och kollade roliga grejs, sen bar det av på shopping !!!!
Vi fönstertittade mest, köpte ingenting !!!!Har aldrig i hela mitt liv varit på dessa jättegallerior utan att handla något !Det blev en träningströja från Nike till L. Det var allt.
Sen att vi åt hela tiden och handlade gott att stoppa i huvet var ju en annan sak :)

Många mil blev det iallafall, härligt att sätta in i mitt Livslunken notering !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar