lördag 8 september 2007

Veckan som gått....


....gick fort som sjutton !

Tycker vi nyss kommit hem från Stockholm och vips är det lördag igen!


Har jobbat varje dag den här veckan, och än är det lördag och söndag kvar, det är ju så man kan kräkas....känner mig apless just nu!

Ryggen värker för första gången i mitt liv, och det känns inte kul. Det är tungt tungt just nu på jobbet och sen har jag börjat med lite Feng shui hemma och det känns ju också av.


Igår satt jag flera timmar och ritade kök både på Ikeas och Epoqs ritprogram. Det lutar åt ett Ikeakök iallafall....har två fina jag vill ha !

Jag är så utled på vårt kök nu och hade ju gjort en sån fin ritning och fått alla papper från Ikea med priser och vad som skulle beställas hem och vad händer ???

Jo villapannan brakade åt he----te....så där blev det 30,000,- ner till källaren...godbaj köket !

Men nu känns det som om det blir av till våren !!!!!!

Längtar som en tok att få kasta ut det här otroligt fula köket !!!!


1 kommentar:

  1. Hej där!
    Ja, visst är han söt.
    Attans detta med villapannan. Roligare kan man ju lägga pengarna på, men en villapanna är ju ett klart MÅSTE... *suck*
    Tack för tipset om grabbkläder. Ska kika in där och se om jag hittar något åt mig grabb.

    Kram kram
    /Ewa

    SvaraRadera