torsdag 20 december 2007

Tipp tapp tippetippetipptapp


Här har ni mig igen...sittandes på arslet framför datorn.....ovanligt mig va???


Varvar ner efter en dags arbete och förbereder mig mentalt för en tuff dag på stan imorgon... usch gruvar mig nästan.

Först ska bilen på verkstad = jävla onödig utgift, sen åker vi till stan och gör av med ännu mera pengar på klappar och lite mat och godsaker

Måste testa nya systemet som flyttat in i fina stora lokaler, måste ju lokalisera godsakerna så man inte går vilse där nästa gång :=)


Sonen M är ute och ränner som vanligt och har nu åkt tillbaka till kompisen K för att gå på "plattan" ikväll med polarna. Det är gymnasiefest där....ugh...bara han håller sig i skinnet så....

Man vet ju aldrig vad dessa 17-åringar hittar på för bus....men han brukar vara skötsam...phu...


Nä, hopp iväg för nu ska jag slå in lite julklappar medan sonen S roar sig med datorn ett tag.

Det är ju ingen vits att slå in dom när "ungarna gått och lagt sig" numera, för när de lägger sig har jag nästan sovit klart. ha ha.


Ha´ne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar