torsdag 13 mars 2008

Busy Bee

Som ni märker lyser jag med min frånvaro mellan varven.
Jag hinner tjyvglutta på era fina bloggar men hinner inte lämna avtryck efter mig, hinner ju inte ens uppdatera min egen blogg.

Det är full huggning varje dag, är det inte jobb så är det kurser, möten, shopping, skjutsningar hit och dit och så Köket....
Där har nu kaklet kommit upp och blivit fogat - hurra vad fint det blir !!! Fläkten har hittat sin plats, har inte ens hunnit tagit bort skyddsplasten än så den är matt grå för stunden.

Sen ska man ju hinna heja fram Modo till semifinal och det är ju spännande till max !
Liiiite hejar jag på Skellefteå också för min goda vän A´s skull..puss på dig !

Har inte tid att sitta här, ska iväg och möta upp en patient hos tandläkaren och ingen bil har jag så det blir till att pinna på med benen....
Har fortfarande väldigt ont i gumpen sen mitt fall, så det blir till att gå sakta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar