onsdag 9 april 2008

Jag lever !!!


Bara så ni vet det lever jag och har hälsan i behåll....det är bara så jä-----la stressigt och fullt upp hela hela tiden att jag hinner bara inte med det här också.


Hur som haver så har jag varit på kurs idag, en dam som stod coh pratade i sammanlagt 2½ timme....lagomt tröttsamt men stundtals rätt intressant och tänkvärt


Alla mår bra, S har haft magsjuka med hög feber, men vi andra klarade oss från detta sattyg.


Sonen M friar på fortfarande och är kär som en klockarekatt....han skulle nog kunna tänka sig att flytta ner till henne på stört, eller tvärtom...men sakta i backarna, de är bara barnen ännu - i mina ögon..


På fredag drar vi till Umeå ett helt gäng brudar från jobbet - 13 stycken närmare bestämt, även om två verkar ha blitt sjuka så hoppas hoppas vi att de kan följa med ändå.

Vi ber en stilla bön.

Det blir shopping, kinabuffé till lunch, chilla på hotellet, after work på O´Learys sen softa lite med dryck och chatt innan utgång.

Håll nu tummarna för flickorna som är sjuka att de tillfrisknar mirakulöst tills på fredag.


Tapeterna har kommit till köket, ligger nere på bänken och väntar, så till helgen så sitter dom nog på plats skulle jag tro.


Over and out och ute snöar det

Nu blir det kaffe och nybakad sockerkaka i nya ugnen, fin som aldrig förr blev den :)

5 kommentarer:

  1. Åå så myssigt det lät!! Får ni ha det så trevligt då!!!!!

    ~~* W I T H ♥ L O V E *~~
    Millan

    SvaraRadera
  2. Så du lever i snöyran ;o)
    Tom jag som älskar vintern börjar på att känna mig rätt så mätt på snön,
    har massor av planer i mitt huvud inför sommaren men som vanligt så blir det nog inte så mkt mer än drömmar =(

    Hoppas att sjuklingarna hinner bli friska så att de får vara med och göra stan, om du skämmer ut dej i min gamla hemstad så säg inte vart du kommer ifrån så att de hittar kopplingarna till mej, vill ju våga åka hem ;o)

    Ha de gott,
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hallå,

    Vill bara berätta att nu är det bra tre dagar kvar till utlottningen

    Ha en trevlig helg,

    Wolf

    Ps. I och med detta meddelande bekräftar jag att du är med i utlottningen

    SvaraRadera
  4. Ja säger som "marra world"...

    - Har DU bakat ???

    Hi hi... nu var jag väl lite elak tror jag... men det brukar ju inte höra till det du gör så ofta i alla fall.

    Fast jag kan tänka mig att det blir mer av det nu när du har ett nytt och fint kök, eller hur ?

    Hoppas att ni får det bra under helgen i Umeå.

    Kramis

    SvaraRadera