söndag 13 april 2008

Snöstorm och mätta magar

Ciao ciao !

Här sitter man och gör inte mycket vettigt en dag som denna

Fy satan i gatan vad det snöar ute ! Värsta snöstormen....mitt i april, man kan ju gråta.

Vi har nu full vinter igen och man blir ju depp alltså...men vad göra?


Helgen har gått i ätandets tecken och vågen visar på + 1 kilo ! Starkt jobbat Monkan....jadaa...

Vi åt ju som bergsgetter i fredags, god kinabuffe så man dog, sen tryckte vi i oss mycket gott att dricka, snacks, mera snacks, mat och så frukostbuffén på lördag...Johooo vad gott.

Det blev av alla sorter, inkl. ägg, bacon och prinskorv. Fatta, jag som aldrig äter frukost nästan.

Raaaap....och nu har det också blivit en portion Enchiladas som var så god så jag nästan grät....

Gourmet-monkan har talat....blir vatten å brö´till veckan kan jag lova - fy tusan...urk....

Men så roligt vi hade i Umeå, synd bara att kopparslagaren slog till redan vid 23 i min skalle, kändes som om jag var BAKIS !!!

Fatta vad snopet det blev...men det var trevlig ändå, trots att jag varken dansade på borden eller sjöng karaoke :)

Nästa gång ska jag se till att lägga upp kvällen på ett annat vis....redan 2 maj tror jag att det blir galej av...

Vännen K´s flicka ska KANSKE sjunga på våran lilla pub här och det vill man ju inte missa.

Gullungen M är ju så duktig att jsjunga...vi får välan se...ledig är vi ju iallafall :)


Tack å hej snöpastej

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att inte bara vi har snöstorm nu... lite väl trist att det kommer så mycket nu i april när vi vill ha sommar !

    Roligt att ni hade trevlig - ser fram emot en detaljerad berättelse i kommande brev.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja då är jag här igen och tittar efter nya inlägg hos dig...

    Kramis

    SvaraRadera