tisdag 20 maj 2008

Med sorg i hjärtat


Idag gör det ont i hjärtat....

min goa väns man har hastigt gått bort i alldeles för låg ålder och jag finner inga ord....

Jag tänker på henne och de tre barnen varje sekund och jag hoppas bara att de tar sig igenom detta med livet i behåll....fan vad orättvist allt är.....


Sen har min andra goa väns hund blivit sjuk, förmodligen en tumör i ett ben, även han i för låg ålder, bara tre - fyra år gammal.....
Nu väntar jag på att höra av henne efter de varit till veterinären en bit härifrån för att få "domen". gudars skymning måtte det vara en snäll jävel....
Här får ni en fin låt som jag gillar med Leona Lewis - min nya idol som jag bara älskar att lyssna på.
Nu går jag och gräver en grop och stoppar lite sorg i ......


Imorgon fyller sonen S år..stora grabben :) Puss på dig S !

4 kommentarer:

  1. Usch vad trist...här är det oxå lite nedstämt idag, då det är precis 10 år sedan min goa´kamrat och klasskompis, Catrine, dog i leukemi...tänker mycket på henne just nu...
    Hoppas vovven får bra besked och att sonen får en fin födelsedag!

    kramiz

    SvaraRadera
  2. Kan bara lämna en tanke till er mitt i allt...ta hand om din vän...
    Kramis
    //Siv

    SvaraRadera
  3. Det är alltid tråkigt med ungas bortfall allt för tidigt i livet då man har så mycket kvar.

    SvaraRadera
  4. Vilken bra sång och sångerska, tror det är första gången jag hör henne. (fina bilder du har).

    SvaraRadera