måndag 29 december 2008

Året börjar gå mot sitt slut




Ja, dagarna har vett att gå dom...i ett rasande tempo !


Redan den 29:e idag, och jag grattar min goa vän C som fyller 40 idag och som gläds åt fler semesterdagar :)


Snart är det MIN tur...GAAAHHHH är inte mogen för att fylla 40 än. Moahahahahaha


På nyår kommer goda vänner på mat, och alkoholfri dryck - för ovanlighetensskull. Gubben har mekjour och kanske inte ens är hemma på tolvslaget, men vi får se vad det blir.


Ungdomarna är nog ute på vift så det är bäst att man är körbar den kvällen. Nyår är inte en sån stor högtid här, julen är viktigare att fira.


Några fina bilder kan jag ju bjuda på iallafall, så GOTT NYTT ÅR om vi inte hörs innan dess.


Kram på er mina vänner

1 kommentar:

  1. NÄR fyller du???
    Jag fyllde i november... så nu är man gammal???
    Är du 68:a eller 69:a???

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera