torsdag 4 december 2008

Slasket tar över

Våran fina vita snö har förvandlats till ett löst, grått, blött smörja. Vad ska det vara bra för ?
Antingen är det vinter eller inte. Sånt här blandskit vill jag inte ha :(

Har jobbat som vanligt idag, gör man något annat numera ?
Imorgon är jag LEDIG och då blir man ju glad som en lärka

Ska på skvallerkaffe hos go´gumman A efter lunch, blir lagom så hinner jag kanske göra någon nytta på morgonen också.

Känns bättre då att sticka iväg :)
OM jag ids ska jag baka lussebullar - håll i dig syrran så du inte dör av chock !!!!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om att det är trist med detta milda väder. Men här är det nog bättre ändå för snön ligger så fint kvar på marken och nu är det perfekt snögubbe-byggar-väder om inte annat.

    Här har jag avvikit lite från julbaket och istället bakat en kladdkaka idag tillsammans med yngsta guldklimpen.

    Brev postades till dig idag... kommer förhoppningsvis till dig imorgon.

    Kram Kram

    SvaraRadera