fredag 29 maj 2009

Helgen är här


Helg och strålande väder lovar dom.

Vad är det då som besvärar mig ...jo JOBBA !!!!!!!!!!! fan den som uppfann helgsjobb, jag ska skjuta den jäveln.

Gud vad jag är less att jobba helger, eller är det bara för att semestern börjar närma sig sakta sakta men säkert här....

Känner mig apless och skulle kunna bryta ett ben eller något...men det säger jag tyst annars kommer väl den döda bäverns syskon och gnager av mig min vad eller något...he he...

Snart åker vi till stan och svullar thaibuffé, me like a lot !!!!

Har smuttat på lite god Turk likör, ja äkta vara såklart, köpt på Antalyas airport.

Smakar himmelskt....någon vikarie som vill jobba imorgon ???? hallå ring mig isåfall ! ha ha

5 kommentarer:

  1. Kanske man ska prova den :-) Det blir ingen umeå för mig i helgen, men nån annan festlighet får man hitta på då hehe :-D

    Ha en bra helg du med!

    SvaraRadera
  2. Jag är också less på att jobba helger. Då vill man va hemma med familj och vänner. Gubben jobbar också i helgen så du förstår ju, det blir ju synd om barnen. Nu är dom kanske inte hemma hela helgen.....men ändå! Det kan va en traumatisk uppväxt att ha det så här. DET tänkte den inte på den som uppfann helg jobb!!!! Vi får trösta varann i helgen, du och jag. Kram

    SvaraRadera
  3. Helgjobbar oxå idag men det är inte så vanligt för mig så jag står ut. Annars är helgjobb inget jag vill ha alls, förstår dig...

    Hoppas du fick några glimtar av solen i helgen iaf :)

    /Åsa

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren i min blogg =)//Elin

    SvaraRadera
  5. Tänk dig när ni börja med varannan helg igen, som jag. PEST!

    SvaraRadera