onsdag 13 maj 2009

Solig onsdag











Sommaren är på ingående känner jag. Det var riktigt skönt imorse, +10 och strålande sol.




Det blåser rätt friskt så det är bra torkväder för tvätten idag




Hur kan det finnas tvätt varenda jäkla dag i det här huset ??? Blir två maskiner till idag




Tänkte börja städa men har fastnat här...har hunnit med att hänga en tvätt, bäddat, tagit ur diskmaskinen och städat i köket.




Nu orkar jag inget mer...gud vad tråkigt.




Att alla lediga dagar måste kantas av alla tråkiga måsten, typ tvätt, städ mm.




Jag tänker sätta mig ute på altanen och dricka förmiddagskaffe, läsa Topp Hälsa och drömma mig bort till Beach 2009. Fanns fina metoder för snabb viktminskning. Joho...jag som ska fika gott till kaffet.




Kanske man kan baka en blomkålskaka eller något ???




Ja ja...det blir nog bra med det också.




5 kommentarer:

  1. Ja du jag håller med det tycks alltid finnas tvätt... förstår inte varför...
    jag har oxå varit lite duktig idag varit ute och krattat på gården och tvättat två maskiner. ska snart gå och jobba kväll.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Vad smaskar du på för gott?!
    Jag sitter just och fikar med kaffe och marsipanbröd. ;-)
    *mums*

    SvaraRadera
  3. Här mumsas det kaffe och nybakad långpannekaka med mintglasyr . helt okej :)

    SvaraRadera
  4. Tsss... blomkålskaka. ;)
    Hittar du ett recept som är gott så hör av dig. :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  5. läste om beach 2009 man skulle skippa snabb banting och köpa sig en snygg baddräkt istället!!!

    SvaraRadera