söndag 13 december 2009

3:e advent


Helgen är kommen och snart slut också för den delen, bara söndag kvar.

Idag är det Lucia kom jag på typ kl. 11... tänk att jag har noll julkänsla eller koll på tiden.

Vet bara att det är 11 dagar kvar till jul och bara tre julklappar köpta...helt sinnes.

Till veckan ska jag vara ledig en dag, besikta bilen, jobba, äta god mat med jobbet, jobba, jobba, jobba med schema, försöka hitta lite julklappar - får bli online tror jag då jag inte har ork och inspiration att handla på stan.

Gillar onlineshoppar :)


Idol slutade precis som jag trodde, hoppades och ville :)

Heja Erik vad bra han var, Queen is the King :)

Idag väntar jobb 13-20 men innan det hinner jag se skidskytte stafett - yeaaah, då överlever jag jobbet också.

Fullt ös överallt.

Sonen S var på "sweet sixteen" fest hos en kompis och idag har han fått "magsjuka", hur kommer det sig???

Någon gång ska väl vara den första att åka på pumpen, och han torde lärt sig ett och annat vid det här laget.

Nu blir det tv en stund, men ha en fin Lucia !

1 kommentar:

  1. Jasså går det magsjuka?? *fniss*
    Ha en fin Lucia du med :)
    Kram

    SvaraRadera