måndag 28 december 2009

Julen är över


Hela december tycker jag har rusat iväg som sjutton...har inte hunnit uppfatta att det bara är tre ynka dagar kvar på det här året.

Tänker inte sammanfatta året på något vis, men hoppas och tror att det kommer bli ett bättre år nästa år på många olika sätt.

Man får göra som grodan - leva på hoppet. Kan ju aldrig vara fel.

Har jobbat och stått i hela julveckan nästan...känns inte som jag varit ledig något nästan.

Hade bara annandagen ledig och då fyllde M år och det var fullt upp.

Är ju ledig tisdag och onsdag den här veckan, alltid något sen är det jobb nyår igen..bläk...

Ska bort och äta på nyårsafton så det blir direkt från jobbet till duschen och iväg igen. Snabba ryck.

Skönt att få sätta sig till dukat bord iallafall ! Männen fixar mat medan vi fruar jobbar i år.

Kan gå bra det med. J brukar göra goda välkomstdrinkar så det bådar gott.

Vad kidsen gör är ännu inte klart...det vet man inte förrän sista sekund...tyvärr....men jag hoppas de stannar inom lagom avstånd...har ingen lust att sätta mig och köra bil den kvällen.

Men krävs det så gör jag det och anpassar mig efter det. Vad gör man inte ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar