måndag 2 augusti 2010

Dagens horoskop 2 augusti


Du trivs verkligen tillsammans med andra nu. Berätta för närstående hur mycket du bryr dig om dem!


Ni vet vilka ni är som jag trivs med <3,>

Jobb vecka nummer tre efter semestern inleds med två lediga dagar - gillas skarpt !

Idag har jag- kors i taket - varit ute i elljusspåret och sprungit med en go vän från jobbet.

Pust och flämt, gamla ben och tung kropp efter god mat och dryck hela semestern gör ju sitt, men nu är jag igång igen !

Siktar på tre pass i veckan, få se hur länge den teorin håller !!! Pepp pepp :)


Idag är gullefjunen på väg hem från Norge och som jag längtar ! Det lär väl inte bli förrän sent i natt de dyker upp så jag gissar att jag hämtar hem honom lagom till en Max-lunch imorgon :)

Det lär han inte säga nej till min lille palt.

2 kommentarer:

  1. Å va duktig du är!
    Jag MÅSTE oxå börja röra på mej ... bara äter & äter & äter .... :o/

    Ha d bra!

    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. Duktiga du!

    Sv; affären heter hjärtero och ligger i Umeå.
    Kram

    SvaraRadera