fredag 30 juli 2010

Veckorna går fort

Har redan avverkat snart två arbetsveckor sen semestern. Vart tog dom vägen ???
Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, men inte kan jag påstå att det är så roligt att jobba, ärligt ! Tycker NI det ?
Jobbar nu i helgen, sen ledig två dagar, känns gött.
Ska försöka hinna träffa min goaste vän A som jag inte träffat på evigheters evigheter känns det som.
Ska se om jag kan binda fast hon i nån solstol :) Hon är ju ute och rantar hela tiden ju.

Sonen S ska börja med sjukgymnastik för sitt besvärliga knä, på gymmet. Blir bra, för då kan mamma Flodhäst följa med och röra på späcket lite också :)
Ska se om vi hinner köra igång i helgen. Annars får väl pappa Flodhäst följa med honom, för han måste börja stärka upp musklerna runt knä för att det ska bli bättre.

Sonen M och familjen S är fortfarande i Norge och nu börjar det bli outhärdligt att ha haft honom borta så länge. Det var tänkt att dom skulle åka hem på lördag natt men nu har bilj----eln gått sönder så det blir verkstad på måndag.
Vill ha hem honom nu ! Vi saknar honom :(

2 kommentarer:

  1. Ja,tänk att vi har jobbat två veckor redan.På Måndag och Tisdag natt ska jag jobba hos er :) det ska bli roligt.Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår din längtan efter sonen. Jag får abstinens om jag inte kramar barnen varje dag :)
    Kram

    SvaraRadera