fredag 8 oktober 2010

Klickbart


Hej hopp !

Har ni sett att min blogg är klickbar på vissa ord ?

Kika in och klicka på allt ni ser det är bara bra för mig :) Hi hi



Fredag - man borde jubla och säga Äntligen helg - men det gör jag inte för jag ska jobba nu hela helgen och jag jublar inte för jag har huvudvärk redan...Har konstant ont i huvudet, men det beror nog på mina glasögon som gjort sitt i detta liv nu...Måste köpa nya och det är därför ni ska klicka på mina länkar så jag får lite tillskott i kassan.

Just nu har jag 1,75 på mitt bloggkonto ! Hur långt räcker det tror ni ?

Endast till att starta bilen, kommer inte ens till stan för en synundersökning på den summan, så hjälp mig till ett glasögonpar. ha ha !!!



Idag kommer gullefjun L och nytillskottet gull M hit och umgås med våra pöjkar. Härligt <3

6 kommentarer:

  1. Dessa eviga jobbar helger :((
    Men då behöver vi ju inte fundera
    på vad vi ska hitta på i allafall :))
    Kramar och ha fin helg!

    SvaraRadera
  2. Grattis MONIKA... du vann utlottningen på min blogg. :)

    Maila mig din adress så kommer en liten present i veckan.

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten hos Mindi!! Kul att du vann, du sa ju för ett tag sedan att du aldrig vinner, om jag inte minns fel...:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får lite ledighet nu då, när helgen är över! ;)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har haft en bra helg och ha en fin måndag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  6. Åh, tänkte du bli rik på ditt bloggande, det var ambitiöst =)

    SvaraRadera