lördag 2 oktober 2010

Lördag redan

HUR fort får dagarna gå ??
Jag som skulle börja måla, har jag gjort det än ? NEJ är svaret, kort och konsist...
HUR ska jag få arslet ur vagnen och tid i mitt liv ? Ta semester - NEJ, göra det på nätterna - NEJ... De stackars lediga timmarna man har under veckan går ju till tvätt, städ, handla, laga mat, fixa och trixa med allt möjligt som bara måste göras....
Kanske jag kan leja in någon liten trevlig jobbare ? Någon där ute som inte har något att göra om dagarna ?

Njöt av Idol igår - härliga tider nu framöver :) Jag hade gärna sestt att Alice åkte ut..men rätt var att grabben åkte ut tycker jag. Ingen toppfavorit.
Dock tycker jag att JAY rockar fett !!!
Var och agerade senkvällstaxi igår, hämtade hem sonen, den andra är kvar över helgen i stan.
Mannen är ute och jobbar i stugan, lägger ut lite nät och väntar på storfångst, har blivit en del i veckan, många fina laxar i frysen !
Nä, här lär ju inte något bli gjort så det är bäst att lyfta på röven och köra igång.
Ha en fin helg

4 kommentarer:

  1. Jay är nog bäst,tycker jag.
    Ska nog hålla tummarna för honom.
    Ha en toppen lördag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. sätt sonen i arbete!!

    SvaraRadera
  3. Det är konstigt det där, man tror att man ska hinna med mer än vad man gör. Kanske dags att skaffa sig en klon (som gör att skitjobb) =)

    SvaraRadera
  4. Jag gillade också Jay, men än har jag ingen klockren favorit. Får de vad fredagsfinalen har att ge.
    Ha det bra!! Hoppas du hinner måla snart. ;)

    SvaraRadera