tisdag 8 mars 2011

Sjukling

Håhå, här har man haft magsjuka en sväng, feber och ont i magen.
Söndagnatt brakade det loss...är hemma från jobbet nu för att återhämta mig lite.
Blir nog hemma imorgon också, känner mig inte 100 än...sen ska jag ju åka till Stockholm på torsdag natt så jag måste bara kurera mig nu !

Mannen har fyllt år, blev lite kalasande i lördags men inget igår den dag han fyllde.
Vem vill hälsa på någon som har magsjuka..typ ingen liksom !
Men vi har firat ändå, i present fick han en hotellvistelse i Sundsvall med mig och goda vännerna. Vi åker i maj :) Det gladde honom mycket !
Han är värd att få åka bort efter grymt slit ända sen före jul, ett under att han står upprätt än....
Några korta rader så ni vet att jag är kvar här i bloggvärlden....man kan ju börja undra liksom :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar