tisdag 15 mars 2011

Tjuvad på nätet

Skor: Snabba, lätta som nästan springer av sig själva tack
Sneakers: Äger jag inte.
Jeans: är jag glad om jag kommer i överhuvudtaget...stretch - jatack !
T-shirt: tränar jag i när lusten faller på
Underkläder: Vitt eller svart
Väska: är drygt att släpa på, har dock en liten rygga med allehanda bråte i till jobbet
Plånbok: har den minsta möjliga, konstant utan kontanter i
Solglasögon: använder jag tyvärr inte då jag har vanliga glajjor på näsan dygnet runt nästan
Klocka: Har ett par klockor, men använder de nästan aldrig länge. Kollar alltid klockan på mobilen.
Smycken: används ytterst sällan, ids inte ta av och på så fort man ska jobba.
TV: 42"
Mobiltelefon: Ja. En vit Sony Ericson med flower edition, typ två år gammal
Dator: Vi har 2 lappar och två stationära
Lotion: glömmer jag av tyvärr.
Deoderant: Självklart!
Tandkräm: Pepsodent
Schampo/Balsam: Ja
Tvål: Ja
Parfym: Puma just nu i tre olika sorter.
Mineralvatten: Never!
Vin: Jaaa! Rött!
Drink: cosmopolitan och Tom collins går hem i alla väder.
Bröd: älskar mackor av alla de slag
Mat: Massor!
Glass: inte det bästa jag vet precis.
Godis: beroende :/
Säng: ingen lyx tyvärr
Magasin:blir lite Amelia, inredningstidningar, prenumererar endast när det finns fina premier

1 kommentar:

  1. Det ska bli kul att få börja jobba hos er nu! Roligt med ett nytt schema som jag hoppas att alla är nöjda med.
    Ses!!

    SvaraRadera