lördag 23 juli 2011

IT´S GETTING HOT HERE !

Varmt satan i gatan även idag ! Det blåser lite friska ostliga vindar så man överlever, kan ju säga att nån löpning bliré inte tal om idag. No way !

Ikväll ska vi träffa vänner, äta och dricka gott och prata massa skit :O) Ha ha, trevligt blir det, inte ofta vi prickar in så exakt att alla är lediga samtidigt.

Mina tankar går till alla drabbade i Norge. Hard to understand att något sånt kan hända i vårt lilla grannland....Ont skall med ont förgås, hoppas han blir avrättad den saten !!!

2 kommentarer:

  1. Jag vill ju ha varmt så jag säger bara lite försiktigt att det är lite svettigt att sova... ;)
    En natt kvar sedan ledigt en vecka :)
    Ha en trevlig kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Fruktansvärt det som hänt! Mina tankar är verkligen hos Norge idag med...=/
    Va? Har du sol och varmt??!! Hos mig bara regnar, regnar och regnar det. Ja, och blåser! =(
    Ha en trevlig kväll! =) KRAM

    SvaraRadera