lördag 2 juli 2011

Sovit som en get

Gick ju i säng i lagom tid för att hinna sova många timmar innan jag skulle upp kl. 06 men gick det bra ??? Nääääääääää typ inte, har vaknat var och varannna timme och kollat på mobilen om någon om ungarna skickat sms som jag inte hört !
Herregud dom är ju vuxna !!! Men det tycker tydligen inte min hjärna...som om jag inte skulle höra mobilen när jag sover ?? Jag som vaknar av att tjockkatten tassar över golvet lite lätt bara.
Ringde och väckte mannen 06,15. ...hä hä hä ...han ville inte kliva upp - konstigt !
Han åker och plockar upp näten fram på förmiddagen sen kommer han hem med de stora laxarna som nog inte kommer att få plats i våran frys - eller simpor kanske...?
Nu är det jobbdags, ber till gud att det blir en lugn dag, tur den bara är till 13.00

TIO ARBETSPASS KVAR TILL SEMESTERN !!!! T*I*O HÖRDE NI DET !!!!

2 kommentarer:

  1. Skönt med nedräkning inför semestern :)
    Hoppas det gick bra att jobba.
    Kram

    SvaraRadera
  2. jag har mycket plats i min frys :)

    SvaraRadera