fredag 24 februari 2012

HELG IGEN !

Jag tycker helgerna kommer med en rasande fart numera, helst dom man ska jobba !
I helgen blir det jobb alltså + på RIO några timmar lördag och söndag kväll.

Fusklapparna åker hemåt i helgen - lika jobbigt varje gång :C
Tänk att fyra veckor kan ha gått så himla fort ! Fattar inte !
Veckan har rusat på och jag har nog inte gjort något annat än jobbat och ränt runt här hemma, eftersom jag inte kunnat träffa min goa vän A så känns det som om det har varit en ovärd vecka !
Men till veckan ska vi klämma in en date, sen måste jag få en liten dos av min andra gumma K snart igen !
Tror det får bli tåg till Umeå snart igen !

Nä, här blir inget vettigt gjort, ska jag hinna fixa här innan jobbet är det bäst att lägga på en rem, men nu vet ni att jag lever och har hälsan i behåll.

Bjuder på en stämningsfull och fin bild och önskar er en trevlig helg.'


1 kommentar: