tisdag 7 februari 2012

HOLY CRAP !!!!

Har just gått igenom buntar med gamla fakturor och inbet.kort som jag då tydligen INTE sorterat in i mina pärmar som normalt folk gör..
Shit pommfritt har buntar sen juni 2010...hallå checka året...TJUGOHUNDRATIO !!!!
Vet ni hur stora buntar det hinner bli på så många månader.....holy crap, jag behöver minst ett par semesterdagar för att få ordning på detta och organisera upp eländet..............faaaaan hur kunde det bli så här ????
Och HUR kan man ha så höga elräkningar ??? Det gör OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONT !!!!!

1 kommentar:

  1. Fy farao! Det är inget roligt med elen! Sååå mycket pengar som man kunde haft roligare för. Känner igen det där med högarna. Skulle nog behöva ett par veckor för att reda ut mina gamla högar. Hihi...tror att jag har högar från 2005. Undanstoppade och gömda förstås...VARFÖR gör man så och slänger inte efterhand! Som en jäkla hamster...=)
    Kram på dig och lycka till med sorterandet!

    SvaraRadera